Medicijnbezorging via een track-and-trace systeem

1

Eenvoudig patiënten aanmelden 

Bezorgafdelingen kunnen middels onze API koppeling eenvoudig worden aangemeld bij FarmaKoerier. Elke patiënt wordt eenmalig aangemeld in ons systeem. Wilt u het pakket voorzien van een bezorgopmerking? Dan kunt u dit via ons portaal aangeven.

2

Pakketten worden opgehaald

Onze FarmaKoeriers halen de pakketten op bij uw (GDS-)apotheek. Zij scannen de pakketten op locatie middels onze app. Vanaf dit moment valt uw pakket onder de verantwoordelijkheid van FarmaKoerier, maar met onze meervoudige bezorgstatussen kunt uw te allen tijde zien waar het pakket zich bevindt.

3

Naar sorteercentrum

De FarmaKoerier gaat onderweg naar een lokale sorteerafdeling. Hier worden de pakketten op route gesorteerd en direct uitgereden. Bij ons geen landelijke distributiecentra of onbereikbare klantenservice. Is er iets niet goed gegaan of moet er een mutatie plaatsvinden? Dan rijden wij net zo snel weer terug naar uw apotheek.

4

Afleveren medicatie

Afleveren van medicatie is een vak apart. Voor u geen twijfels over de bezorging want elke zending is standaard voorzien van een afleverbewijs. Kan de bezorging niet door de brievenbus? Dan levert de FarmaKoerier deze persoonlijk aan de deur af. Wij wachten rustig af tot de klant de deur opent en gaan na een kort praatje weer op weg. Niemand thuis? Dan nemen wij het pakket weer mee en stellen wij de apotheek op de hoogte. U kunt in de apotheek de medicijnbezorging via ons track-and-trace systeem volgen.

Ontdek FarmaKoerier!

Ontdek wat Farmakoerier voor u kan betekenen. Neem gerust contact met ons op.